Nyt on Majjalla uudet housut ! En yleensä käytä koirille juurikaan juoksuhousuja, mutta nyt Majjalle alkoi juoksut just kun vaihdoin puhtaat matot lattialle. Ajattelin jos matot pysyis puhtaana edes joulun yli... Vanhat juoksuhousut oli mustat ja voi Majja parka kun minä aamuhämärässä päästin sen tarpeille niin joutui pissimään housuihin  En minä huomannut niitä mustia housuja ottaa pois  Huumorilla sanoin että Majja tarvii vaaleanpunaiset pitsihousut.  Perjantaina sitten ajelin Mustiiin&Mirriin ja myyjälle vitsailin että olisko teillä vaaleanpunaiset pitsihousut? Hämmästykseni oli suuri kun juuri sen väriset housut löytyi valikoimasta, tosin ilman pitsiä. Oli kuulemma vielä uusinta mallia! Vau!   Majja ja Alma pääsivät molemmat mukaan liikkeeseen ja oli siinä tytöillä meno päällä. Jalat vaan suti tyhjää liukkaalla lattialla kun Alma halusi väkisin moikkaamaan kaikkia asiakkaita ja Majjalla oli mahdoton kiirre ruokasäkkien luo. Huhuh.

Nu har Majja nya byxor! Jag brukar just inte använda tikskydd åt hundarna då de har löptid, men nu började Majjas löptid just när jag bytte till rena mattor. Det vore ju trevligt om mattorna hölls rena under jul...De gamla byxorna var svarta, så stackars Majja fick kissa i byxorna då jag i morgonskymningen släppte ut henne  Inte märkte jag att ta av henne de svarta byxorna  På skoj sa jag att Majja borde få ljusröda spetsbyxor  På fredag åkte jag då till Musti&Mirri och frågade på skoj av försäljaren om de har ljusröda spetsbyxor? Till min stora förvåning hade de den färgens tikskydd, dock utan spets. Försäljaren visste berätta att de ännu var av senasta modell!  Vau!   Majja och Alma fick båda följa med in i affären och jestas vilket rusande. Tassarna gled hit o dit på det hala golvet när Alma rusade fram och ville hälsa på alla andra kunder i butiken. Majja däremot hade förskräckligt bråttom till matsäckarna. Huhuh.

Majja vaaleanpunaisissa muotihousuissa! / Majja iklädd sina ljusröda modebyxor!

Sain muuten 20% alennusta ostoksista kun myyjä muisti että minun kauniista koirista (myyjän sanoja) oli taannoin ollut kuvia Koiraposti lehdessä joka jaetaan M&M liikkeissä. / Jag fick 20% rabatt på mina uppköp då försäljaren kom ihåg mina vackra hundar (försäljaren ord) som hade stått modell i den för en tid sedan utgivna Koiraposti (Hundposten) som delas ut i M&M affärskedjan

 Näillä mennään, joulua kohti! / I väntans tider, julen närmar sig!