Tänään Hildan ensimmäinen pentue täyttää 9v. Onnea kaikille tasapuolisesti. Samalla kun muistelin Jutun, Vilman, Jemin, Justuksen, Juliuksen ,Jampan, Jördiksen, Josun ja Jullen syntymää muistin että hei, eikös Hildan toinenkin pentue täyttänyt juuri vuosia!Totta tosiaan, olen aivan unohtanut onnitella L-pentueen koiria kun he 26.1 täyttivät 6 vuotta. Pyydän nöyrästi anteeksi ja onnittelen näin jälkikäteen

Idag fyller Hildas första kull 9 år. Grattis till er alla. Med det samma när jag försökte minnas Juttus, Vilmas, Jemis, Justus, Julius, James, Jördis, Josus och Julles födele kom jag på att hej, fyllde inte Hildas andra kull också år för en tid sedan! Det är så sant så, jag har alldeles glömt bort att L-kullen fyllde 6 år den 26.1. Jag ber ödmjukt om ursäkt och gratulerar så här lite på efterhand

Juttu yrittää ratkoa Majjan älypeliä / Juttu försöker klara av Majjas aktiveringsspel

Justus kirmaa pallon perään / Justus rusar efter bollen

Lennu (Lennarth) pikkupentuna Tervakoskella / Lennu (Lennarth) som valp på Tervakoski

Vili (Leonardo) myös pikkupentuna Terviksellä / Vili (Leonardo) också som liten valp på Tervakoski.

Muuten meidän viikkoon on kuulunut pulkaveto harjoiotuksia Majjan ja Alman kansa. Kivaa on, ja vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää.. Jopa niin vaarallisia että minulla on nyt toinen silmä hyvin kirjava ja oikeassa kädessä tenniskyynärpää

Veckan har långt gått med att träna Majja o Alma att dra pulka. Det är jätte skojigt och fart o farliga stunder finns så det räcker...Till och med så farliga att jag nu har en ögat mycket brokigt och tennisarmbåge i höger armbåge.

Niin ja voitin yhdellä tekstiviestillä 15kg ruokaa koirille. Kiitos Dog&Cat! / Ja och så vann jag med ett textmeddelande 15kg mat åt hundarna. Tack Dog&Cat!