Voi ei, mihin se aika hurahtaa...en ole blogiakaan ehtinyt päivittää. Mutta toisaalta, olihan minulla tarkoitus pitää tätä ns "kuva blogina" ja viime aikoina en ole paljoakaan kuvannut.
Oj då, vad tiden rusar iväg...jag har tydligen inte gett mig tid att uppdatera bloggen på en tid. Förövrigt, så hade jag ju meningen att hålla bloggen som en "bilderblogg", och jag har nog inte fotat så mycket på senaste tiden.
Viikko sitten olin kuitenkin seuraamassa hoffien luonnetestejä Tuusulassa. Kiva testi ja tälläkertaa nähtiin aika kirjava joukko koiria.
För en vecka sedan var jag och titta på när 10 hoffar lynnestestades i Tuusula. Trevligt test och den här gången fick vi se hundar med ganska olika lynnen.
Testissä oli mukana myös pari sukulaiskoiraa, Steinroller Ibriksen jälkeläisiä / Med på testet var också ett par släktingar, Steinroller Ibris avkommor.

Emo's Rempo "Rane"

Emo's Riitu "Kiki"
Testin jälkeen tuli Kikin porukka meille viikonloppua viettämään. Hyvin mahtui 6 hovawarttia meille
Pirjo oli ottanut mukaan kassillinen diakuvia ja siinähän lauantai ilta meni mukavasti kun katsottiin vanhoja hoffinkuvia. ![]()
Efter testet åkte Kikis gäng med hem till oss. Bra rymdes det 6 vuxna hovawartar hemma hos mig
Pirjo hade tagit med sig en hög med diabilder så lördag kväll tillbringade vi med att titta på gamla hoffebilder ![]()

Pirjo & Argo, Kiki , Pepe

Sisarukset Alma & Argo / Syskonen Alma & Argo


Argo, Alma, Majja


Majja & Argo

Argo ut'n Düvelsmoor
Kiitos Pirjo mukavasta viikonlopusta! / Tack Pirjo för ett trevligt veckoslut!
Kommentit