Tänään oli jännä päivä, pääsin leikkimään sekä veljeni Pekun että pikkusiskoni Selman kanssa. On ne hurjia veijareita molemmat, mutta mukavasti meillä vierähti reippaasti yli kolme tuntia. Teidättekste, sen jälkeen maistui uni

I dag var det en spännande dag. Jag fick leka både med min bror Peku och min lillasyster Selma. Det är vildsinta skojare båda två, men otroligt roligt hade vi över tre timmar. Vi ni, efter det smaka det bra med lite sömn

Tässä me ollaan kaikki!  /  Här är vi hela gänget!

Veljeni Peku  /  Min bror Peku

Luulen että pikkusisko ei oikein tiedä mihin päin se on menossa   /  Jag tror att lillasyster inte riktigt vet åt vilket håll hon skall springa

Huomasin että veljeni tykkää kepeistä!  /  Jag upptäckte att min bror gillade käppar!

Melkein ajauduimme riitaan veljeni kanssa siitä että kenen keppi se oli.../  Vi tänkte nästan bli osams med min bror i fråga om vems käpp det nu var...

ja mitä tekee silloin siskoni? jo se vie koko kepin. Pikkuisen noloa!   /  och vad gör då vår lillasyster? jo hon tar hela käppen. Det var ju lite genant!

Pikkusiskoni Selma täytti tänään 8kk!  /  Min lillasyster Selma fyllde i dag 8 mån!

Mamma, mun suuri idoli  /  Mamma, min stora idol

-Nella-