Jos minä joskus muutan, niin muutan Heinolaan  Siellä on nimittäis niin ihania ulkoilumaastoja. Minun piti lauantaina mennä katsomaan hoffimestiksiä Maaningalle kun Nitta oli ilmoitettu mukaan alokas jäljelle. Mutta Nitta saikin JK1 (onnea!) jo viime viikonloppuna, joten Hanna ei osallistunutkan Nitan kanssa mestiksiin. Päätin sitten itsekin olla menemättä kun sain kutsun Heinolaan. Heinolassa asuu Alman veli Argo ja viikonloppu meni sitten taas kerran ulkoilun merkeissä

Om jag någonsin kommer att flytta så då flyttar jag till Heinola  Där finns det nämligen helt underbara terränger att promenera i. Jag hade först tänkt åka till Maaninka för att titta på hoffarnas bruksmästerskap, där Nitta var anmäld med på spår1. Men Nitta fick redan förra veckoslutet JK1 (Grattis!) så Hanna deltog inte i mästerskapstävlingarna. Jag beslöt då att inte heller åka när jag fick en inbjudan till Heinola. I Heinola bor Almas bror Argo, så det blev igen ett veckoslut i frilufts tecken

Argo

Majja

Alma

Alma_Majja_Argo

Majja_Argo

Argo

Alma_Argo

Alma

Majja_Alma

Alma_Argo

Alma_Argo

Alma_Argo

Saatiin hienoja kuvia vaikka sisarukset olivat hiukan karvattomia tällähetkellä. Kiitos Pirjo erittäin mukavasta viikonlopusta!

Vi fick fina bilder på syskonen fastän de är lite hårlösa för tillfället. Tack Pirjo för ett jätte trevligt veckoslut!